مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 اردیبهشت 1399 ساعت 04:302020-05-16سياسي

چهارده سالگی رادیو گفت وگو| آیا ایجاد گفتمان رادیویی موفق بوده است؟


امروز چهارده سال از راه اندازی رادیو گفت وگو می گذرد، رادیویی که با شعار «رادیو گفت وگو، صدای اندیشه ها» کار خود را آغاز کرد.

- خبرگزاری فارس- گروه رادیو و تلویزیون: 14 سال پیش رادیو گفت و گو در 27 اردیبهشت با شعار صدای اندیشه ها و با هدف توجه به حوزه نخبگانی در دوره حضور حسن خجسته در معاونت صدا، راه اندازی شد.

بنا بر این گزارش، این رادیو در همان بدو تأسیس و در دوران مدیریت حسن محمدیان حقیقت یابی، همه جانبه نگری، توانمند سازی عمومیت جامعه، وجود تضارب آراء، تحلیلی و تفسیری بودن مباحث، روز آمد بودن برنامه ها، بهره گیری از تمام اندیشه ها و افکار و وجود تمایز در فرم، محتوا و ساختار طراز مباحث را سرلوحه خود قرار داد تا بتواند به عنوان صدای رسای قشر متفکر و نخبگانی جامعه، وارد عمل شود که اتفاقا در آن مقطع زمانی بسیار موفق عمل کرد و تضارب آراء و شفافیت موجود در برنامه ها منجر شد تا برنامه های این شبکه رادیویی برای جامعه نخبگان و به ویژه جامعه سیاسیون محلی از اعراب و کانون توجه باشد.

  در ادامه و مقاطع بعدی و حضور مدیران بعدی، رادیو گفت و گو هم از این افت و خیزها در امان نماند و در مقاطعی کم فروغ و در مقاطعی پر فروغ ظاهر شد.

در آستانه 15 سالگی رادیو گفت و گو با چند تن از اهالی رسانه گفت وگوهایی داشته ایم تا رازهای موفقیت یک شبکه رادیویی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چهارده سالگی رادیو گفت وگو| آیا ایجاد گفتمان رادیویی موفق بوده است؟

چهارده سالگی رادیو گفت وگو| آیا ایجاد گفتمان رادیویی موفق بوده است؟